Dalības (abonementu)
Biežāk uzdotie jautājumi
Ja jums ir citi jautājumi, droši sazinieties ar mums caur e-pastu: info@kriptolab.lv un mēs pēc iespējas ātrāk centīsimies ar jums sazināties!
Vai varu pārslēgties starp dalības plāniem?
Jā, jūs jebkurā laikā varat jaunināt vai pazemināt dalības plānu. Plāna izmaiņas ietekmēs jūsu norēķinus, sākot no nākamā norēķinu cikla.
Vai jūs piedāvājat ikmēneša un ikgadējo dalības plānu?
Jā, mēs piedāvājam iespēju izvēlēties starp ikmēneša vai gada maksājumiem visiem mūsu dalības plāniem. Izvēloties ikgadējo maksājumu, tiek piedāvāta atlaide, salīdzinot ar ikmēneša maksājumu.
Kā es varu atcelt savu dalību, ja vairs nevēlos atbalstīt jūs?
Varat jebkurā laikā anulēt dalību sava konta iestatījumos. Pēc anulēšanas jūsu dalība paliks aktīva līdz pašreizējā norēķinu perioda beigām.
Mums ir ļoti žēl, ka vēlaties atcelt abonementu!
Kādus maksājumu veidus jūs pieņemat?
Mēs pieņemam maksājumus no visām kredītkartēm un PayPal. Visi maksājumi tiek apstrādāti droši.
Vai pastāv dalības maksas atmaksas politika?
Mēs nepiedāvājam abonementu naudas atmaksu. Tomēr jūs jebkurā laikā varat atcelt savu abonementu, lai novērstu turpmākas maksas par abonementu.